Sunday, March 8, 2015

Boleh Hubungi saya di alamat email....

Salam,

saya boleh dihubungi dialamat email suhaimideris@gmail.com. Tuan/puan boleh bertanya saya mengenai profesional engineer dan juga yang ingin memerlukan khidmat consultation pasal bilik bedah di Hospital. Kalau nak bertanya pasal standard/procedure dan kaedah design bilik bedah atau apa2 sahaja yang berkaitan dengan Airconditioning & Ventilation System takder masalah..emailkan pertanyaan tuan/puan. Insyallah saya akan reply email tersebut. Kalau ada masalah bakteria atau test air sampling yang fail dan lebih dari 35CFU pon bleh email kat saya. Insyallah saya akan bantu.

Pada masa ini dah bnyak hospital yang telah saya buat testing dan boleh dikatakan kebanyakannya gagal memenuhi standard dan piawaian antarabangsa. Biasanya saya akan buat CPT test dahulu dan diikuti dengan membuat siasatan dan laporan appraisal akan dibuat dan dihantar pada pihak client. Pada masa ni saya tengah buat projek bilik bedah di Hospital kemaman. Hospital ni antara yang pertama saya design sistem AHU dengan mneggunakan innovative design dengan menggunakan double coil refrigerant system. Kebaikkan sistem ini ia dapat mengekalkan humiditi dan suhu bilik pada takat yg diperlukan wpun chiller water system hanya masuk pada 7 atau 8°C sahaja. Sistem ini juga saya gunakan sebagai rig eksperimen untk research PhD saya di UTM Skudai. Insyallah hjung tahun ni siaplah. anyway boleh hubungi saya di alamat emel diatas jika memerlukan apa2 pandangan,.dan pandagan tersbut adalah PERCUMA kecuali bila dah buat keja sahaja kejan caj heheeeeeee....adiosss..

No comments:

Post a Comment

Design of Isolation room in Hospital

Salam guys, ni tutorial utk design isolation room dalamm hospital...